۱۳۹۱ دی ۳۰, شنبه

اعدام






اعدام به معنی قتل عمدِ سیتماتیک و قانونی‌ است که توسط حکومت اجرا میشه، تجربه چند دهه کشور‌های مخالف اعدام و اجرا کنندهٔ اعدام نشون میده که این مجازات هیچ وقت نتونسته باعث کاهش جرائم و بالا رفتن امنیت در جامعه بشه و خشونت ناشی‌ از اجرایی این حکم یا مجازات به شکل علنی و عینی متقابلا توی همون جامعه انعکاس پیدا میکنه. البته به یاد داشته باشیم که اعدام به مشابه یک ابزارِ حذفِ مخالف و خاموش کردنِ صدای دگراندیشان در حکومت‌های دیکتاتوری استفاده میشه و بیشتر کاربرد ایجاد رعب و وحشت و نشان دادن چنگ و دندان برای مخالفان است، ولی‌ با این حال این کار هم نتوانسته در طولانی مدت حافظِ این حکومت‌ها باشد و بلعکس آنها را به پرتگاهِ سقوط نزدیک کرده است. هرچند اعدام در اینگونه حکومت‌ها مختص به مخالفان سیاسی نیست ولی‌ تمام اعدام‌ها چه مخفیانه و چه در ملأ عام به منظورِ همان ایجاد رعب و وحشت و نشان دادنِ اقتدارِ پوشالی حکومتِ دیکتاتوری صورت می‌گیرد. حکومت‌هایی‌ که معمولان فساد و دزدی و بی‌ بند و باری و روابط در آن حرف اول را میزند و در اصل بانی‌ تمامِ به اصطلاح فساد‌ها و جرائم  خودش است چطور میتواند بدون ریشه کن کردن سر منشأ مشکلات که از خودش به جامعه بروز پیدا کرده آنرا از بین ببرد؟ یا سوال اساسی‌ اینه آیا می‌خواهد آنها را از بین ببرد؟ جواب خیر خواهد بود، به این دلیل که از بالا تا پایینِ این حکومت‌ها غرق در فساد و دزدی و جنایت هستند و با جنایت زنده خواهند ماند و چرخ‌های نظامشان  با جنایت و فساد به چرخش ادامه خواهد داد. 
اگر بنا بر این بود که با اعدام امنیت به جامعه تزریق بشه و جرائم به حداقل برسد در کشور‌هایی‌ چون چین (البته در حالِ حاضر متوقف شده) و ایران که رکوردارِ اعدام در جهان هستند، باید امنیت در سطح مطلق می‌بود و جرائم به حداقل  ِ غیر قابل ذکر می‌رسید، در حالی‌ که در ایران هر روز شاهدِ افزایش جرائم و ناامنی بیش از پیش هستیم و ناکارآمدی حکومت در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هر روز وضعیت را وخیم تر از قبل خواهد کرد.



۱۳۹۱ دی ۲۶, سه‌شنبه

دانلود کتاب سکس و شرع و زن در تاریخ اسلام - نوشته “مریوان حلبچه ای” ترجمه “آرمان منوچهری








کتاب “سکس و شرع و زن در تاریخ اسلام” نوشته “مریوان حلبچه ای” ترجمه “آرمان منوچهری“
با ظهور اسلام و ترویج اندیشه های دگم و واپسگرایانه و تبدیل آن به دینی سرشار از سکس و تجاوز جنسی و شهوترانی و هوسرانی برای طیف مردان مسلمان، سیستمی توتالیتر بر جامعه حاکم شد که نه تنها رفتار، بلکه اندیشه انسان را تحت نفوذ و سیطره خود قرار داد. وجود ده ها آیه زن ستیزانه و صدها حدیث از پیامبر و خلفا و ائمه، گویای دگردیسی هایست که زمینه انحطاط جامعه را در پی دارد. اسلام از همان ابتدای ظهورش، انسان ها را در همان دو گروه دسته بندی شده اجتماع یعنی گروهی حاکم و گروهی محکوم، باقی گذاشت و قانون لایزال مردان حاکم و زنان محکوم، مردان بهتر، زنان کهتر را برای همیشه ماندگار ساخت. محمد با توجه به شرایط اقلیمی و اجتماعی شبه جزیره عربستان و با تشخیص اینکه مردم آن منطقه را تنها از راه وعده های بهشتی همچون، وجود حوری های بهشتی آماده جماع که هربار به حالت دخترانگیشان باز می گردند، وجود غلمان های نازک پوست و مهیا برای عمل لواط، جنگل های سرسبز، جویبارهای شیر و شراب و عسل، کاخ های بهشتی ساخته شده از سنگ های مرمر و عاج، تشویق به کشتن و جهاد می نمود. ستمی که پیروان دین اسلام، به عنوان کامل ترین ادیان به تعبیر مسلمانان، در حق زنان به انجام میرسانند، گویای نابرابری جنسیتی است که در قرآن و در طی آیات مختلفی به آن اشاره شده است.


دانلود کتاب 
دانلود کتاب  

۱۳۹۱ دی ۲۵, دوشنبه

نقطه صفر









آری
جاریست
اشک از گونه
گونه از اشک و گل‌های بالشم آبیاریست
قطراتِ اشکم صفر گونه و پوشالیست

فنجانِ قهوام
از نقش و نگارِ فال خالیست
پر از دانه‌های صفر گونهٔ کافی‌ یست

نقطه صفرِ ساعت
صفرِ مدارِ طولی‌
زندگیم پوشالیست

صفرِ صفرم
                    خالی‌ِ خالی‌
                                      نقطه سرِ خط

تار و پودِ زند‌گیم رادیکالیست 
فردای دیروزم از اشک‌های امروزم، شاکیست

خالی‌ِ خالی‌ از انگیزه
پوچِ پوچ از غم و ناله
گویی آسمان هم امشب بارانیست

قلم و دفتر
حلقهٔ‌ اشک در چشم
نوشته‌های روی کاغذ نیز خیالیست

آری خالیست
                  این دایره کوچکِ صفر
                                                  داخل صفر هم خالیست
                                                                                  پوچ و پوشالیست

صفرِ ساعت همچنان بر جای خود باقیست

من 
            این جزیره‌
                                در قفسِ آب

خاطراتِ ایران در دلم باقیست
توی این صفرِ نقشه، مرگِ خاموشم، تماشائیست




۱۳۹۱ دی ۲۴, یکشنبه

همه چیز در ایران یک وجب بالای مطلق است از جمله آزادی










چند هموطن عزیز قصد سفر و دل بریدن از ایران رو داشتند، به گمان نزدیک به یقین فریب صهیونیست و ضدّ انقلاب رو خورده بودند راجع به ایران حرف میزدیم، و آخرش به این قنأعت رسیدند که هرچه شنیدند فوتوشاپ و جادوهای شیطانی شیپور‌های بیگانگان بوده. در زیر مواردی را که برای آنها مطرح کردم رو مینویسم تا درس عبرتی باشد برای همه هموطنان و بفهمند چی‌ داریم و چی‌ نداریم.


الف - امنیت اجتماعی:

۱- در تمام عرصه‌ها - دیش‌های ماهواره که با طوفان نوح هم تکون نمی‌خورند، دولت هم اعلام کرده اگه تکون خورد براشون جدیدش رو میذاره، واسه همین هم نیرو‌های متخصص رو استخدام کرده است.



۲- در کوچه و خیابان کسی‌ حق ندارد به دختر و پسر, پیرمرد و پیرزن بالا تر از گل بگه. بعضی‌ وقتا بلبل هم بگن ازشون شکایت میشه.

۳- توی جشن‌های خصوصی نتنها کسی‌ واسه تجاوز نمیاد، بلکه پلیس رسما امنیت اون جشن‌ها رو به عهده میگیره.

۴- گشت ارشاد که برای راهنمائی مسئولین و تذکر رعایت قانون به آنها گذاشته شده، برای مردم لباس‌های آستین کوتاه و شلوار کوتاه و مانتوی رنگی‌ و تنگ و روسری کوتاه و لوازم آرایش و و و ... به عنوان هدیه میارن

۵-هیچ کسی‌ توی خیابون‌های ایران تا به این لحظه که من دارم گزارش میدم کشته نشده، درخت کاج بزنه پس گردنم اگه دروغ بگم.

۶- مواد مخدر تنها چیزیه که توی ایران کسی‌ اسمش رو نشنیده، برو توی تهران بگو شیشه می‌خوام، همه بهت خرده شیشه میدن، کراک رو واسه اپلواد ویندوز استفاده می‌کنن.





ب - اقتصاد:

۱-بیکاری در حد صفر هست شاید ۱ در ملییون تازه این رو هم صهونیست‌های ضدّ انقلاب میگن من که باور ندارم، و همه کارگر‌های ایران هم می‌تونن شهادت بدن که صهیونیست‌ها و ضدّ انقلاب دروغ میگن و کار ریخته مثل علف ‌خرس.

۲-در مورد فقر کشور با بحران چاقی و پول پیدا کردن توی اشغال‌ها روبرو شده، هر روز چند تن سکه توی اشغال‌ها پیدا میشه، حاشیه شهر‌ها از داخل شهر‌ها مرفه تر و ثروتمند تر هستند.

۳-تورم هم که جناب رئیس جمهور گفتند همه آزادید از بقالی سر کوچه شون گوجه بخرید و ببرید خونه، همه اجناس هم که با قیمت ۱۵ سال نه ۳۰ سال پیش فرق چندانی نداره (در حد ۱۰ تک تومن تا ۲۰ تک تومن).

۴- اختلاس و دزدی رو که ماشأالله نمیدونن چطوری بنویسن چه برسه کسی‌ بخواد ۳ هزار ملیارد تومن اختلاس کنه یا کسی‌ بخواد از بیت المال دزدی کنه اون هم چند ملیار دلار.

۵- نفت هم که سر سفره همه میاد و از هر طرف بخوای میتونی‌ شیر رو باز کنی‌ و لیوان رو پر کنی‌.

پ - آزادی‌های فردی و سیاسی:

۱- انتقاد از رهبر (ع ) بگیر تا تدارکات چی‌ و فرماندار شهر و سرباز وظیفه و کارمند اداره آزاد می‌باشد حتی اگه مبانی اسلامی را رعایت نکنی‌د.

۲- تظاهرات که کسی‌ کاریت نداره بهت ساندیس هم میدن که نفس تازه کنی‌ و تازه بهت قمه و باتوم هم میدن که اگه کسی‌ خواست امنیت رو مخدوش کنه باهاش برخورد کنی‌، تظاهرات هم مثل انتقاد حتی بدون رعایت مبانی اسلامی آزاد می‌باشد.

۳-زندانی سیاسی در طول این ۳۲ سال دریغ از یک نفر، به همین خاطر آقای لاجوردی زندان‌ها رو به هتل ۵ ستاره تبدیل کردند که اقتصاد کشور هم باهاش رشد کنه و هم اشتغال زایی در سطح بالا انجام شده باشه. چند بار عوامل ضدّ انقال رفتن توی اون هتل‌ها خودشون به در و دیوار زدن که شیپور‌های استکبار و صهیونیست ازشون خبر درست کنند که به حمد الهی همانند ماجرای طبس با شکست مفتضحانه روبرو شدند.

۵- هرطوری خواستی‌ زندگی‌ کن و دینت رو انتخاب کن، خواستی‌ مسلمان باش، نخواستی "بهایی" باش، نخواستی مسیحی‌ باش یا بودایی باش، یا اصلا دین نداشته باش. رادیو و تلویزیون به هر حال با همشون آزاد و برابر برخورد میکنه.

۶-ماه رمضان پلیس به مردم شیرینی‌ و آب تعأرف میکنه که خسته نشن و خدایی نخواسته کسی‌ مجبور نباشه بخاطر یک برادر مسلمان خودش رو گشنه و تشنه نگاه داره.

۷- ماه محرم اجازه داری شادی کنی‌ و جشن بگیری و فیلم کمدی نگاه کنی‌ و شو‌های زنده یاد هایده ببینی‌ و شماعی زاده برات از گیتار گمشدش بخونه و کامران و هومن کنسرت‌های خیابانی راه بندازن و دیپ دپ کنن واسه جوان ها.

۸- تعلق فکریت به هر حزب و گروه و سازمان سیاسی و غیر سیاسی باشه مشکلی‌ نداری، میتونی‌ انتخاب کنی‌ و انتخاب بشی‌ و آقای جنتی که به قدمت کره خاکی سنّ دارن می‌تونن این مطلب رو تائید کنن، همین رئیس جمهور از حزب خر‌ها وارد عرصه سیاست شد و الان هم بیشتر وقت‌ها عر میزند.

۹- نقد دین و نوشتن و گفتن و خوندن درباره آن آزاد است، و فیلتر‌هایی‌ که ضدّ انقلاب و صهیونیست‌ها میندازند روی وبلاگ‌های منتقد، توسط دولت شکسته میشوند.

۱۰- اعدام به مشابه کشتن تک تک مردم این کشور است و کاملا مردود است. حتی ضدّ انقلاب و صهیونیست ها.

۱۱- نوشابه فقط نوشیده میشود و شیشه آن بغیر از تحویل به شرکت نوشابه سازی هیچ مصرفی ندارد و استفاده نمی‌شود برای هیچ کاری.


۱۲- در عرصه خارجی‌ هم که به شهادت سید حسن نصر الله، رو چشم همه جا داریم، پاسپورتمون بدون باز شدن از گیت‌ها عبور میکنه و با قدر و احترام و بوس و بغل و امضا نجات پیدا می‌کنیم.


ت- فرهنگ:

۱- هیچ اعدامی انجام نمی‌شود و هیچ کسی‌ ساعت ۴ صبح برای تماشا و سوت و هورا کشیدن به میدان نمی‌رود
بخش ( ت) فقط یک مورد داشت.

همه این موارد و هزاران مورد دیگر ثابت میکند ایران گل و بلبل تمام و ختم کلام، مواظب باشید فریب صهیونیست‌ها و ضدّ انقلاب رو نخورید که ۴۰۰ درجه خلاف اینها رو فوتوشاپ می‌کنند و با پارازیت میندازند وسط تهران


منبع