۱۳۹۱ بهمن ۲۱, شنبه

دروغی دیگر - عکسی‌ که میگویند پروازِ جنگنده قاهر ۳۱۳ است



پرواز جنگنده قاهر برفراز دماوند



با یک مقایسهٔ غیر کارشناسی هم میشه فهمید که:
  1.   عکس گرافیکی است
  2.  اون هواپیما قاهر ۳۱۳ نیست
  3. تفاوت عکس اول و عکسِ سوم زمین تا آسمان است، انگار چند روز هواپیما رو حسابی‌ پروار کردن و بهش پروتئین تزریق کردن










۲۳ نظر:

  1. دروغه اتحاد شوروی سابق هم زمان جنگ سرد ازاین دست اعمال انجام می داد با ماکت سازی و ...

    پاسخحذف
  2. اصلا هواکش این جنگنده کجای آن قرار دارد؟ !!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بجاي هواكش يه هود آشپزخونه تو كابين خلبان گذاشتن كه هم هواي كابين رو تصفيه كنه هم به موتور جت هوا برسونه , توالت نيست كه براش هواكش بذارن .

      حذف
  3. ای بابا ساختن این که برای ایران چیزی نیست یه جنگنده که تازه تو این همه تحریم ها و دغدغه های اقتصادی که همه ارگان ها با کمبود بودجه روبرو بودن ساخته شد فقط بگم ایران یه تجهیزاتی درست کرده و داره درست میکنه که این جنگنده تو اونا در حد یه اسباب بازی هم نیست ولی نمیشه که همه چیزا رو کرد میشه؟
    یه نمونه میدونی عامل ترور شهید علیمحمدی رو چطوری مهنسین سایبر ایران گرفتن برو تحقیق کن شاخ در میاری مثل اسرائیل که کپ کرده بود تا چند روز فقط فکر میکرد که چطور شد که این طور شد ..قضیه نامه سردار سلیمانی روی میز کار پانتا توی کارتابل نامه ها که تا زمانی که کارتابل رو باز نکرده بود و نامه را ندیده بود با وجود آن همه حلقه های حفاظتی در پنتاگون هیچ کس ازبودن نامه سپاه در لابلای نامه ها خبر نداشت ... و علم ایجاد پایگاه مجازی برای پهپادهای امریکایی که تا وارد مرزهای ایران میشوند دیگر مبدا خود را از یاد مبرند و هر جایی که مهندسین ایران بخواهند آن را می نشانند تا موشکهایی که در دنیا بی نظیر است و هیچ کس نمیداند چه تعداد و در جند منطقه در دنیا مستقر هستند بعد امریکا میاید در ترکیه سامانه پاتریوت نصب میکند به نظر شما برای ایران خنده دار نیست ؟دیگه حال نوشتن ندارم وگرنه تا سه ساعت دیگه هم برات میگفتم که ایرانو ایرانی رو بهتر بشناسی قول میدهم تا 10 سال دیگه در کل دنیا حرف ایران حرف اول و علم ایران علم اول باشد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حالتون خوبه؟

      حذف
    2. ماهی چقد بهت میدن تا این خزعبلاتو بیای اینجا بنویسی هااااااااان؟

      حذف
    3. تو کشوری که ساده ترین المانهای الکترونیکی رو نمی تونه تولید کنه این حرفها شنیدن داره. مملکت یه مشت دزد دروغگوی متملق که هر چی مغز متفکر داشته انداخته تو دامن غرب شنیدن حرفهای این چوپان دروغگو خیلی بامزه است. شما که جنگنده تولید می کنین این همه سال جنگنده های آمریکایی دستتون بود چند تا ازش ساختین؟
      به قول یه نفر شما بیایین تکنولوژی پراید رو بومی کنین. جنگنده پیشکش

      حذف
    4. کشوری که با این همه جنگل دسته بیل وارد میکنه، با این همه زمین کشاورزی از برنج بگیر تا پیاز و ترب و گوجه غیره ... وارد میکنه، کشوری که جنس‌های دستِ چندمِ چین رو به قیمتِ دست یک میخره، کشوری که در تعمیرِ چند توپولوف مونده، کشوری که قطار و مترو و ماشین و دوچرخه و موتور و و و وارد میکنه و یا به بدترین شکلِ ممکن مونتاژ میکنه، همینش کمه جنگنده بسازه‌

      حذف
  4. http://www.digarban.com/print/11088

    پاسخحذف
  5. در فوتوشاپ نفر اول خواهیم بود ... مردک خیالباف ...

    پاسخحذف
  6. http://www.digarban.com/print/11088 اینو ببینید قضیه دستتون میاد ...که چجوری تا 10 سال دیگه در کل دنیا حرف ایران حرف اول و علم ایران علم اول است !!!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این حرفی و عکس هیچ مستند نیست که ایا ساخته یا نساخته ما نمی دونیم / اما اینو میدونم که شما لیاقتتون همونیه که یه خارجی بیاد ایران حق توحش بگیره ازتون/// پس بهتره بری همون چیزیو که بلدی کار شناسی کنی و نگید هواکش جنگنده کجاست///

      حذف
    2. امل بدبخت، هواپیمای ایران 140 رو کلا حرفی ازش نمیزنن و شد آنتونوف 140، اولین نمونه ای که ساختن، موقع تست سقوط کرد و 5 سرنشینش کشته شدن و هیچ حرفی ازش نزدن،اون وضعیت پرایدیه که میسازن، اتوبان تهران شمال که وضعیتش اونطوریه، سکوی نفتی توی خلیجی که عمقش میانگین 50 متره غرق میشه. موشک روی ناوشکن جماران موقع شلیک منفجر شد و ....
      حق توحش رو خارجیا به خاطر وجود امل های مثل تو میگرفتن، کسایی که حاظرن مشتی آخوند جاهل حکومت کنن بهشون با احشام فرقی ندارند.

      حذف
  7. بهش بگید خود خرت هم فهمیدی چی گفتی بقول دیگری ریدی

    پاسخحذف
  8. من میگم اینقدر قوی هستیم و زور تو بازومون گیر کرده و تکنولوژیمون حرف اول دنیا رو میزنه...چرا یه حمله نمیکنیم اسرائیل و آمریکا و اروپا رو ناکار کنیم و دنیا رو از کفار پاک کنیم این که کاری نداره...150 بار ادعا کردن تنگه هرمزو میبندیم بابا شده برای 10 دقیقه ببندینش ببینید نتیجه اش چی میشه...متاسفانه توهم هیکل بیشتر ایرانی ها رو فرا گرفته چهار تا آشغال روسی و چینی وارد میکنن مارک ایران روش میچسبونن یه عده هم به به و چه چه میکنن...یکم واقع گرا باشید.

    پاسخحذف
  9. موتورش کو؟؟؟!!!!!!!!!!D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

    پاسخحذف
  10. آخر فناوریه چون روی کابینش پارچه کشیدن و داره پرواز می کنه. شایدم هواپیمای بدون سرنشینه

    پاسخحذف
  11. sad metr boland nashodeh hashdata tikeh mishavad

    پاسخحذف
  12. فیلم شو برین ببینین دعوا نکنین

    پاسخحذف
  13. Hezb Komonist Iran ha !!!!!

    پاسخحذف
  14. بابا قحطی صابون شده :)) صابون نداریم خودمان را بشوریم ! بی خیال جنگنده قاطر :)) ! در ایران آزاد ما نیازی به جنگ و جنگنده نخواهد بود ! به امید داشتن ایرانی آباد برای ایرانیان پاک و بزرگوار ... !

    پاسخحذف