۱۳۹۱ بهمن ۲۳, دوشنبه

حکایت ۲۲ بهمن‌های چند دههٔ ما و افتخارات رژیم ما




پلاکارد‌ها و نوشته‌های یک رنگ، یک شکل و هماهنگ و حتی هم اندازه ، قیافه‌های مصنوعی و تقلبی و اجباری، کارمندان و دانش آموزانِ  و معلمانِ بزور فراخوانده شده، مزدور‌های کرایه‌ای و بسیجیانِ پشمالو و کلاغ‌های ( فاطی) کماندو چادری و بی‌ چادر، مدل‌های مو و لباسِ مجوزی،  تکثری پر از تناقض و اجبار و یک رنگی هماهنگ شده، سودجویانِ حقیر و متقلبانِ چشم بسته، فریب خوردگان گرسنه و شکمی سیر برای چند روز،  جانیانِ خندان و صورت‌های غرق در ریا، لشکری مدعی در اوجِ خفت، ضعف، اضمحلال و فروپاشی، حکایت ۲۲ بهمن‌های چند دههٔ ما و افتخارات رژیم حاکم.







۵ نظر:

  1. راهپیمایی مهندسی شده همینه این یارو هم که چند سالیه که با دخترش توی راهپیمایی شرکت می کنه یک آدم تابلویی که حتما جیره بگیر رژیمه و یک وام کلان گرفته...

    پاسخحذف
  2. اون دخترش نیست، دوست دخترشه بابا این که دیگه تابلوی!
    اینا از طرف اطلاعات پول خوبی میگیرن ، با این پولا هر کاری انجام میدن حتی اگه بگن فلان قدر میدیم برین کون آقا رو تو مستراح بشورین شک نکنین که میرن!
    (:

    پاسخحذف
  3. به قیافه این یارو نگاه کنید کاملا مشخصه به زور اوردنش
    اینا جون به ازرائیل نمیدن بیان پول بدن به اینا
    اینو موقع کثافت کاری گرفتن گفتن یا میری زندان یا میری راهپیمایی حالا کدومشو دوست داری

    پاسخحذف
  4. عقب مونده های ذهنی رو نگا تو رو خدا ! مردم واسه یه ساندیس نکتار هفت میوه چه کارا که نمیکنن ! والا به خدا با این نوناشون

    پاسخحذف
  5. مردم پیرو خوب است یا بد؟! مردم گوسفند صفت بد است؟! مردمی که برایشان فرق نمی کند محمدرضاشاه باشد یا آخوند در هر صورت به راه پیمایی ها می رود و مهم نیست نفعش را که می برد ، آیا این مردم آمادة پیشرفت و تعالیند؟! اگر نیستند و باید تربیت ببینند ، آیا راهی که شما برای کوشش سیاسی می شناسید چه کاری برای تربیت مردم می کند؟! اشتباه نشود ، اینکه دسته و گروهی صبح تا شب خبرهای دولت و دولتمردان را افشا کند ، این آن تربیتی نیست که مردم نیاز دارند. این اصلاً تربیت نیست. این خبررسانی است. این کار یک آژانس خبری است. چنین کاری را بجای کوشش سیاسی به خورد مردم دادن ایشان را بیراه و سرگردان رها کردن است. منظور تربیتی بود که راه را از چاه بشناسند ، برای نفعهای بی ارزش خواری نکنند ، سرافرازی نمایند. چه کارها باید انجام شود که مردم سرفرازی یاد بگیرند. برای یک مشت چیزهای بی‌اهمیت در زندگی ، عزت و غیرت خود را زیر پا نگذارند. می توانید تربیتی که مردم را به چنان جایگاهی برساند نشانم دهید؟!

    پاسخحذف